Scribblenauts Collection | USA Febbraio | Scribblenauts + Super Scribblenauts per 25€ circa!

Livello 30 - Mario
    Codice amico Nintendo Switch:SW-0000-0000-0000
    8230
    Immagine
    Create Your Own Interactive Experience: Objects you write down in the game are only limited by your imagination.

Unlimited Replay Value: Use less objects to increase your score, or experiment with different objects for endless replay value. Write anything, solve everything!

Create and Share Levels Online: Share levels you create with the Level Editor via Nintendo DS Wi-Fi Connection.

Explore Exciting Levels: Discover more than 340 in-depth levels that include task such as finding a cure for the plague, populating an office or identifying animals with shells.

Creative Adjectives System: With Super Scribblenauts, create a shy green polar bear or an angry zombie pear with more than 10,000 adjectives that reflect real life behaviors, personalities and characteristics when applied to objects.
    Link per acquistarne una copia

È una bella occasione per recuperare buona parte di una serie fantastica e per avvicinarsi a questo splendido franchise, anche in vista dell'Unlimited per Wii U. Attualmente è disponibile solo da Amazon com, ma il DS è region-free, quindi non è un problema.
    When you're dead, they really fix you up. I hope to hell when I do die somebody has sense enough to just dump me in the river or something. Anything except sticking me in a goddam cemetery. People coming and putting a bunch of flowers on your stomach on Sunday, and all that crap. Who wants flowers when you're dead? Nobody.
    Livello 22 - Waluigi
    Sito web:http://loremipsumrecar.tumblr.com/
    2827
    A tutti quelli che non hanno mai provato uno scribble in vita loro: Compratelo ora subito.
    SPOILER | Mostra
    [center]Regalini (di quando avevo 13 anni):[/center]
    [center]Flip il pesce :) - Zig il Zigzagoon - Rosso il Verde - FornoStorm[/center]

• Livello 19 - Boo
    1485
    Sinceramente, non saprei: giocarselo in Italiano sarebbe molto più semplice.
    © ~ Dream 2007 - 2013
    Livello 30 - Mario
    8230
    Recar ha scritto:A tutti quelli che non hanno mai provato uno scribble in vita loro: Compratelo ora subito.
    assolutamente. Va detto comunque che la versione americana è full-eng, quindi occhio, se non siete mediamente esperti con la lingua pensateci bene prima di acquistarlo sìsì

Io ho giocato il Super tutto in inglese e l'ho apprezzato comunque un sacco, in particolare ho imparato molti termini nuovi.
    When you're dead, they really fix you up. I hope to hell when I do die somebody has sense enough to just dump me in the river or something. Anything except sticking me in a goddam cemetery. People coming and putting a bunch of flowers on your stomach on Sunday, and all that crap. Who wants flowers when you're dead? Nobody.
    Amministratore
    Codice amico Nintendo Switch:SW-5819-9561-2202
    Twitter:stormkyleis
    8987
    Bof, 25€ sono tanti. Vedo ogni Scribblenauts come una grande espansione del precedente, penso che valga la pena prendere direttamente Unlimited.
    Immagine
    Livello 30 - Mario
    8230
    Frozenstorm ha scritto:Bof, 25€ sono tanti. Vedo ogni Scribblenauts come una grande espansione del precedente, penso che valga la pena prendere direttamente Unlimited.
    25€ tanti per due gioconi? Scherzi?
    Un messaggio dallo staff
    Il forum è archiviato, adesso usiamo Discord per parlare quotidianamente.
    Se cerchi altro, trovi tutte le news sulla serie di Super Mario su Mariocastle.it, l'enciclopedia su Mariowiki.it e i nostri profili social qui. Grazie per aver postato nel forum nel corso degli anni, non ce ne dimenticheremo mai!
    Un messaggio dal cuore